Szakdolgozatok (KGYK)
Permanent URI for this collection
Szakdolgozatok - Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar
A repozitóriumban tárolt szakdolgozatok metaadatai (szerző, cím, terjedelem, tárgyszavak stb.) nyilvánosan hozzáférhetőek (a titkosított dolgozatok kivételével). A 2022. december 31. előtt született szakdolgozatok korlátozottan, csak a könyvtárban erre a célra kijelölt számítógépeken tekinthetők meg. A 2023. január 1. után született szakdolgozatok az Nftv 50. § (6) bekezdése értelmében, a Széchenyi István Egyetem Tanulmányi és Vizsgaszabályzatának 78/A. § (4) bekezdésében meghatározott feltételek szerint szabadon hozzáférhetők. A szakdolgozatok csak a szerzői jogok maradéktalan tiszteletben tartásával használhatók.
Browse
Browsing Szakdolgozatok (KGYK) by Author "Ablonczyné Mihályka Lívia"
Now showing 1 - 13 of 13
Results Per Page
Sort Options
- ItemA humán tőke vizsgálata és fejlesztése a Gábriel&Co Kft-nél(2016) Szajkó Dávid István; Ablonczyné Mihályka Lívia; Szajkó Dávid István, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Marketing és Menedzsment Tanszék; Marketing és Menedzsment Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemA szlovák-magyar határ menti kis- és középvállalkozások gazdasági együttműködése kulturális szemszögből(2017) Reháková Réka; Ablonczyné Mihályka Lívia; Reháková Réka, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Nemzetközi és Elméleti Gazdaságtan Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Apáczai Csere János Kar, Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Apáczai Csere János Kar; Nemzetközi és Elméleti Gazdaságtan Tanszék; Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemA webshopok kommunikációja(2017) Kupi Marcell; Ablonczyné Mihályka Lívia; Kupi Marcell, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Apáczai Csere János Kar, Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Apáczai Csere János Kar; Marketing és Menedzsment Tanszék; Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemAz olasz cégek kulturális beágyazottsága Magyarországon(2017) Kiss Natália; Ablonczyné Mihályka Lívia; Kiss Natália, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Apáczai Csere János Kar, Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Apáczai Csere János Kar; Marketing és Menedzsment Tanszék; Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemEmpátia a balett szolgálatában(2015) Horváth Adél; Ablonczyné Mihályka Lívia; Horváth Adél, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemÉszak- és Dél- Olaszország különbségei(2016) Karácsony Patrícia; Ablonczyné Mihályka Lívia; Karácsony Patrícia, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemInterkulturális különbségek vizsgálata egy amerikai-magyar kooperáción keresztül(2017) Hope Anett; Ablonczyné Mihályka Lívia; Hope Anett, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Apáczai Csere János Kar, Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Apáczai Csere János Kar; Marketing és Menedzsment Tanszék; Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemInterkulturalis menedzsment a gyakorlatban(2017) Papp Ildikó; Ablonczyné Mihályka Lívia; Papp Ildikó, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Marketing és Menedzsment Tanszék; Marketing és Menedzsment Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemInterkulturális menedzsment- Kultúrák találkozása egy szolgáltató központban(2016) Baráth Barbara Zsófia; Ablonczyné Mihályka Lívia; Baráth Barbara Zsófia, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Marketing és Menedzsment Tanszék; Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemMunkavállalói attitűd vizsgálat(2016) Nagy Annamária; Ablonczyné Mihályka Lívia; Nagy Annamária, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemNemünk és kultúránk fogságában - avagy női vezetőként érvényesülni egy maszkulin kultúrában(2015) Borbély Tímea; Ablonczyné Mihályka Lívia; Borbély Tímea, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Nemzetközi Kommunikáció Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemOlasz - magyar gazdasági kapcsolatok a magyarországi rendszerváltástól napjainkig(2016) Kovács Róbert; Ablonczyné Mihályka Lívia; Kovács Róbert, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Apáczai Csere János Kar, Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Apáczai Csere János Kar; Marketing és Menedzsment Tanszék; Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem
- ItemSpeciális vevői rendszerek vizsgálata az ARCONIC-Köfém Kft.-nél(2017) Bácsi Brigitta; Ablonczyné Mihályka Lívia; Bácsi Brigitta, Széchenyi István Egyetem, Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Menedzsment Tanszék; Ablonczyné Mihályka Lívia, Széchenyi István Egyetem, Apáczai Csere János Kar, Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar; Apáczai Csere János Kar; Marketing és Menedzsment Tanszék; Nemzetközi Tanulmányok és Kommunikáció Tanszék; Széchenyi István Egyetem; Széchenyi István Egyetem