{{ collection }} böngészése, Szerző "Galli Richárd" szerint
Jelenleg látható 1 - 20 / 54
- Találatok oldalanként
- Rendszerezési lehetőségek
Elem Korlátozottan hozzáférhető 2 Dimenziós Akció/Kaland videó játék(2019) Jász DominikElem Korlátozottan hozzáférhető 3D LEGO játékszoftver készítése Monogame segítségével(2016) Ott BenedekElem Korlátozottan hozzáférhető 3D Modell készítése sztereóképek segítségével(2020) Árki BálintElem Korlátozottan hozzáférhető 3D-s játék készítése Unity környezetben(2019) Basák JuliannaElem Korlátozottan hozzáférhető Elem Korlátozottan hozzáférhető A Cognos Insight bevezetése az oktatásba(2016) Gyuris RékaElem Korlátozottan hozzáférhető A GPU felhasználási lehetőségeinek vizsgálata GPGPU környezetben(2020) Hollósy ÁdámElem Korlátozottan hozzáférhető A Unity játékmotor bemutatása és 3D-s játékfejlesztés(2020) Bokor ÁdámElem Korlátozottan hozzáférhető Adattárház fejlesztés a bankszektorban(2019) Ihrig-Farkas LeventeElem Korlátozottan hozzáférhető Elem Korlátozottan hozzáférhető Állatkertet üzemeltető webalkalmazás(2020) Baran DávidElem Korlátozottan hozzáférhető Árajánlatkérő rendszer fejlesztése ASP.NET környezetben(2017) Papp EvelinElem Korlátozottan hozzáférhető Automatizált tesztelési keretrendszer megvalósítása Selenium segítségével(2016) Dolgos DánielElem Korlátozottan hozzáférhető Autószerelő műhely nyílvántartás(2020) Sütő TiborElem Korlátozottan hozzáférhető Big Data(2015) Bodzán BalázsElem Korlátozottan hozzáférhető Big Data helye a vállalatban(2015) Széles PetraElem Korlátozottan hozzáférhető Bolygók pozíciójának szimulálása Unity-ben(2021) Bakos DánielElem Korlátozottan hozzáférhető Chatprogram készítése .NET/C# segítségével(2016) Lukács GáborElem Korlátozottan hozzáférhető Elem Korlátozottan hozzáférhető Eclipse - Egy Top-Down Shooter Game megvalósítása(2019) Juhász Kristóf
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »