{{ collection }} böngészése, Szerző "Rámháp Szabolcs" szerint
Jelenleg látható 1 - 20 / 62
- Találatok oldalanként
- Rendszerezési lehetőségek
Elem Korlátozottan hozzáférhető A Csíki Sör Manufaktúra termékpalettájának bevezetése a cseh piacra(2019) Tomena SzabolcsElem Korlátozottan hozzáférhető A design szerepe a márkaértékben(2018) Juhász Réka OrsolyaElem Korlátozottan hozzáférhető Elem Korlátozottan hozzáférhető A Flame nemzetközi piacra lépésének tervezése(2022) Horváth Mátyás ZsoltElem Korlátozottan hozzáférhető A fogyasztói magatartás vizsgálata(2019) Pongrácz EszterElem Korlátozottan hozzáférhető Elem Korlátozottan hozzáférhető A környezettudatosság napjainkban(2020) Laczkó BálintElem Korlátozottan hozzáférhető Elem Korlátozottan hozzáférhető A különböző generációk munkahelyi motivációja(2021) Varga LizaElem Korlátozottan hozzáférhető A magyar startupok és a crowdfunding lehetőségei hazánkban(2018) Zakár ArnoldElem Korlátozottan hozzáférhető A marketing szerepe a felsőoktatásban(2018) Bognár DánielElem Korlátozottan hozzáférhető A marketingmenedzsment növekvő szerepe a hazai felsőoktatásban(2015) Rámháp SzabolcsElem Korlátozottan hozzáférhető A televízió hazánkban és a csatornák közötti rivalizálás(2019) Polczer AnettElem Korlátozottan hozzáférhető Az influencer marketing hatékonysága(2021) Polócz ZsoltElem Korlátozottan hozzáférhető Az Ornatus Reklám Hirdetési Kft. külpiacra lépési stratégiája(2017) Bak AthénaElem Korlátozottan hozzáférhető B2B marketing kampány tervezése kkv. számára(2022) Balázs EszterElem Korlátozottan hozzáférhető Banki szokások vizsgálata(2019) Sári JenniferElem Korlátozottan hozzáférhető Elem Korlátozottan hozzáférhető Carsharing megvalósithatósága Győrben(2019) Bajkai DánielElem Korlátozottan hozzáférhető Circular Economy(2019) Nagy Rebeka